Умови доставки та оплати
Способи доставки
- Доставка замовлень до відділення або у поштомат здійснюється службою доставки "Нова Пошта" по всій території України. Вартість доставки Нова Пошта становить від 60 грн залежно від ваги і габаритів вантажу. Термін доставки: від 1 до 3 робочих днів.
- Доставка до магазинів Rozetka діє для замовлень до 15 кг та максимальною довжиною 120 см. Для покупця доставка до магазинів ROZETKA завжди безкоштовна за умови підписки на доставку «Для своїх», без підписки — 30 грн. Орієнтовні строки доставки — 3-7 днів. Більшість посилок доставляються до 5 днів, у великі міста — до 3 днів.
- Новомосковськ, вул. Гетьманська, буд. 7
- Адресна доставка здійснюється кур'єром служби доставки "Нова Пошта" по всій території України. Термін доставки замовлень: 1-3 дні. Вартість: від 95 грн за тарифами перевізника (ціна залежить від габаритів та ваги продукції).
Способи оплати
- Оплата за замовлення при отриманні товару на відділенні Нової Пошти
- IBAN: UA243052990000026003050584297
- Онлайн платіж на сайті WayForPay
- Оплата готівкою кур'єру "Нова пошта" або в пункті самовивозу Новомосковськ, вул. Гетьманська, буд. 7
Гарантія:
Відповідно до «Закону про захист прав споживачів» покупці нашого магазину мають право обміняти або повернути куплений у нас товар протягом 14 днів після покупки, якщо товар не відповідає формі, розмірам, фасону, кольору, розміру або з інших причин. їх використовували за призначенням.
Обмін товарних якостей провадиться виключно на основі фундаментальних, якщо він не використовується і якщо зберігається його товарний вигляд, комплектація, споживчі властивості, пломби, ярлики.
При поверненні товару вартість пересилання не повертається!
Зверніть увагу! Обміну або поверненню підлягає тільки новий товар, який не був у вжитку та не мав відстеження використання!
ВАЖЛИВО!
Обов'язково перевіряйте товар під час отримання на складі перевізника, незалежно від того, накладений це платіж або за повною передоплатою! Покидаючи відділення транспортної компанії, Ви погоджуєтеся з комплектацією отриманої посилки та претензій до магазину не маєте. Якщо у Вас виникли питання під час отримання посилки, зв'язатися з нами за номером: +380992382557, не покидаючи транспортної компанії та не пошкоджуючи цілісності паковання, ярликів, плівки, — товарний вигляд має бути збереженим.
Обмін товарних якостей провадиться виключно на основі фундаментальних, якщо він не використовується і якщо зберігається його товарний вигляд, комплектація, споживчі властивості, пломби, ярлики.
При поверненні товару вартість пересилання не повертається!
Зверніть увагу! Обміну або поверненню підлягає тільки новий товар, який не був у вжитку та не мав відстеження використання!
ВАЖЛИВО!
Обов'язково перевіряйте товар під час отримання на складі перевізника, незалежно від того, накладений це платіж або за повною передоплатою! Покидаючи відділення транспортної компанії, Ви погоджуєтеся з комплектацією отриманої посилки та претензій до магазину не маєте. Якщо у Вас виникли питання під час отримання посилки, зв'язатися з нами за номером: +380992382557, не покидаючи транспортної компанії та не пошкоджуючи цілісності паковання, ярликів, плівки, — товарний вигляд має бути збереженим.